Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 5 då, Kärlek är så stort. Finns kärlek till sin flick/pojkvän men även till sin familj, vänner och sport tex. Men när jag bara hör ordet kärlek tänker på förhållanden eller någon man tycker om. Kärlek är när man inte kan sluta tänka på personen, smsar personen minst 1 gång om dagen, man saknar personen även om man precis varit med den och man blir glad när man tänker på honom/henne. Men det kan ändå vara något utav det hemskaste som finns. Jag la upp en text på facebook igår och den stämmer verkligen " Love is a strange thing, it can make the strongest person weak and the weakest person strong" Det är verkligen så. Jag har mått dåligt av kärlek, riktigt dåligt men jag har ändå varit världens lyckligaste och varit så jävla nöjd med mitt liv och kännt mig älskad. 

Jag har upplevt äkta kärlek, och det finns inget bättre! ♥



4908596869_efa75a8837_large

Kommentarer
Postat av: Sabine

underbar bild :D

2010-12-18 @ 10:10:38
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0