Dag 11 - Mina syskon

Jag har en lillebror som är 95a. Alltså ett år yngre än mig. Hans namn är Andreas och han går nu i 9an i Hässelby Villastad. Han är blond och mycket längre än mig -.-

Min lillebror är min bästa vän, han och jag hjälper varandra med allt och stöttar varandra i vått och torrt. Han och jag är väldigt lika i sättet, båda kan få sina flumanfall och även våra damp anfall. Vi kan sitta hemma framför tvn och bara vara allmänt cpe. Pappa brukar ofta fråga vad mamma gjorde för fel när hon födde oss!!
Många säger att vi är lika men det tycker inte jag. Kanske när vi ler men annars så tycker jag inte att vi är så lika utseende mässigt. För bara några år sen var vi typ fiender, bråkade HELA tiden. Nu har våran relation utvecklats och jag kan verkligen säga allt till honom, han betyder allt för mig! Jag och min lillebror umgås väldigt mycket, vi har gemensamma vänner och kan ofta hamna på samma ställen. Andra kanske hade tyckt att det hade varit jobbigt men inte för mig.
Min lillebror är mer än bara min lillebror han är min vän.

Min bror är mitt allt, älskar honom överallt annat. 
Har tur att ha fått en sån underbar lillebror som jag fått ♥

Kommentarer
Postat av: steffi

Alltså gud vad stor han blivit :o :D känner knappt igen honom!! :D

2010-12-23 @ 20:50:34
URL: http://ministephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0