Dag 14 – Vad gjorde jag den här dagen för exakt 1 år sedan

Så, hoppar över den här veckan. Skit tråkig och inte fan minns jag det.
Men det här gjorde jag för exakt ett års sedan :


Kom hem för en halvtimme sen från stan. Köpte massor! :)
Men fyfan vad mycket folk det var. Inne på Zara orkade man inte ens kolla eller prova något för där var det riktigt proppat med folk. 
Men det här köpte jag :
Jeans från topshop 300kr

en söt blommig top från hm 100 kr

Tubtop från weekday 179 kr och lösnaglar för 79kr

och sist men inte minst en kofta från hm 200 kr


Köpte även ett par ringar, men orkade inte ta kort på dom.
Men nu ska jag smsa bebban och se vart våran kväll leder oss.
xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0