Dag 2 - Min första kärlek

Jag tänkt mycket på vem som var min första kärlek, för visst har jag haft förhållande i lågstadiet och mellan stadiet. Men för mig så är Jakob min första riktiga kärlek. Jakob träffade jag på min konfirmation, han var min ledare och var två år äldre. I början hade jag inga såna känslor, jag tyckte bara att han var jävligt roligt och snäll. Han och jag drev mycket med varandra och bara hade kul under lägret. När vi kom hem fortsatte vi träffas men som vänner för en av mina kompisar träffade hans kompis. Tillslut började jag och Jakob få känslor för varandra och började träffas mer och mer och 10 oktober 2009 blev vi tillsammans. I början av vårat förhållande berättade han för mig att han skulle till Canada efter sommaren och bo där i 1 år. Då brydde jag mig inte, hade aldrig haft ett förhållande som höll längre en 1 månad innan honom, så trodde inte att det här skulle hålla heller. Även fast jag älskade honom väldigt mycket men hade inte erfarenhet av det innan. Men han och jag höll ihop i 11 månader och den tiden var den bästa tiden i mitt liv men 5 september 2010 åkte han. vilket var riiiktigt jobbigt för mig. Vi hade bestämt från första början att vi skulle göra slut när han åkte. Det kändes rätt lixom. Han kommer inte hem någonting under tiden och att ha en pojkvän på andra sidan jorden i 9 månader skulle inte jag klara av.  


Men Jakob var en underbar pojkvän som behandla mig på bästa sätt. Jag älskade och älskar honom fortfarande väldigt mycket. Han är min andra halva ♥


Kommentarer
Postat av: erica

allt bra ? :)

2010-12-14 @ 18:18:37
URL: http://seppte.blogg.se/
Postat av: erica

Okej bra :) samma här, fast är lite sjuk!

2010-12-14 @ 18:21:10
URL: http://seppte.blogg.se/
Postat av: josefin

Oj, gud vad jobbigt!

2010-12-15 @ 11:48:31
URL: http://www.nattstad.se/josefinjeanette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0