DAMPDAMPDAMPJFVJFGBDAMP!!=!=WDK

Idag är en riktigt ångest dag. Har tappat mobil fittan i en vattenkana så den fungerar inte längre, sen brände jag mig på locktången som någon inte stängt av från igår och hela mitt hus är kaos. Blir så jävla trött på skiten som alltid händer i hässelby. Nu har jag ett hål i min dörr, skåpluckan är av, öl har försvunnit från mina föräldrar och alla är allmänt otacksamma (dom flesta). Vill bara ifrån Hässelby, är alltid så mycket trubbel här. Det här var sista gången jag tar hem folk. Man tror att man kan lita på folk men tydligen inte. Ölen var ju bara lågt!


Fyller 17 år snart och då ville jag ha kul, men istället kanske jag inte ens får ha tjejmiddag. Känns ju skit bra! Aldrig mer hässelby fester. Jag ska försvinna härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0