Är otroligt uttråkad.

Du heter?
Emelie

Smeknamn:
Har inget

Låt som du sörjer till när du är ledsen?

Har min spotify.


Beroende av?
Vännerna ♥


Vad tror folk om dig?
Ingen aning, jag hoppas att det bara är possitiva saker.

Hur imponerar man på dig?
Man är snäll och omtänksam ;)


Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja det händer.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Toppen :) <3 Från Matilda


Var bor du? 
Hässelby i Backlura.

Trivs du där?
Ja det gör jag.


Hur svarar du i mobilen?
"hallå?"

Vem ringde du senast?

Helena ;)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Jag sa att Helena skulle komma till knäckepilsgränd och möta mig där.


Brukar du komma i tid:
Oftast ja, kommer nästan aldrig försent.

Hur känner du dig nu:
Uttråkad och vill att det ska bli kväll så man kan festa med tjejerna!


Vanligaste färg på dina kläder:
hmm, svart och vitt.

Vad tycker du om fötter:
Jag gillar inte fötter!


Vad saknar du:
Värme! och pojkvän...


Hade du en bra kväll igår:
Jaa den var helt okey

Favoritdryck på morgonen: 
Mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Vardagar blir det runt 11-12. Helger kan det bli 2-5. ;)

Är du blyg?
Inte ett dugg.


Är du nöjd med ditt liv:
Yes i am!

Är du bortskämd:
Tycker jag inte. Får oftast betala det mesta själv.


vad gör du i morgon:
Då är det lördag så då ska jag träffa Anton.

Vad är det värsta du vet?
Ensamhet, och bli sårad

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja jag trivs bra med mina vänner.

Vad är det finaste du fått?
Mina närmsta vänner.


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jennifer ♥

När grät du senast:
I måndags när jag läste ett meddelande från en person som betyder mkt för mig.


Vad skulle du göra om du vann några miljoner:
Flytta hem ifrån, shoppa och åka utomlands

 

Vill du gifta dig?
I framtiden - ja. 

Vill du ha barn?
Ja men vill inte födda dom!

Är du musikalisk?
njaa inte  direkt!!

Vad dricker du helst när du är törstig:
Är jag riktigt törstig, vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja det har jag.

Biter du på naglarna:
Nej.


Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Fallskärm kan jag tänka mig.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Thailand.

Badkar eller duschkabin?

Dusch.

Chips eller popcorn?
Chips! 

Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Louise Sara N och Jennifer.

Favoritchoklad?
Ingen aning.

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Aldrig gjort.

Vad var det senaste du handlade?
Minns inte.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Vet inte faktiskt.

När besökte du ett sjukhus senast?

Oj.. måste varit när Jocke hade ramlat på sin moppe och jag och några till hälsa på.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ingen.

Vad har du i din väska?
skolböcker, parfym och smink.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
nej inte direkt, brukar smsa eller så ligger jag i sängen med datan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0