Har man tråkigt så har man

Namn;
Födelsedag; Emelie Therese Moberg.
Hemstad; Stockholm.
Ögonfärg: Blå.
Hårfärg: Har precis färgat det mörkbrunt.
Längd: 156cm.
Höger/Vänsterhänt: Vänsterhänt.
Värsta vana: Rökning.
Stjärntecken: stenbock.
Sko stlk: 36.
Är dina föräldrar skilda: Nej.
Skor idag: Vita converese.

Dina rädslor: Att bli sårad.
Mål för det här året: Att hålla ut till lovet, börjar bli riktigt skoltrött.
Mest använda fras på msn: Använder det inte längre.

Det första du tänker på när du vaknar: Vill sova...

Dina bästa kännetecken: Min längd haha.
När går du och lägger dig: vardag: 10-12 Helg: Något senare

Mest saknade minne: Tiderna i Villastad.


Favoriter

Färg: Om jag måste välja så tar jag lila.
Mat: Kebab!
Sport: Fotboll
Djur: Hund
Glass: Vanlij
Godis: Allt.
Affär: Måste säga h&m/Gina tricot.
Sallad: Kyckling sallad.
Låt: Finns många men - Miami 2 ibiza.
Nummer: 6.
Helgdag: Julafton.
Årstid: Sommar.
Radiostation: TheVoice.
Parfym: Vet ej.

Kroppsdel på motsatta könet: Magen.

Vänner och livet:

Vad vill du bli när du blir stor: Vet jag inte än.
Hur vill du dö: Gud vilken fråga..

Vem av dina vänner är mest lik dig: måste nog säga Helena, och då menar jag personlighet.
Vem är högljuddast: Belin ;)

Vem får dig mest att skratta: Ahmed! haha
Vem har du känt längst: Helena, 14 år snart.
Vem är blygast: Ingen typ.
Vad är den bästa känslan i världen: När man är omgiven med sina vänner och har riktigt kul. 
Värsta: Att blir sviken av någon man tycker om.
Vart vill du bo i framtiden: Fortfarande Sverige.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Skulle gjort mig längre.

Har du någonsin...

Varit kär: Ja.
Rymt hemifrån: Inte på riktigt men försökte när jag var liten.
Föreställt dig ditt ragg naken: Haha Of course!
Skolkat: Yes
Sovit utomhus: I tält - ja.
Gråtit i skolan: Ja.
Spytt i skolan: Det är däremot aldrig hänt!
Velat bli modell: Inte varit någon dröm precis.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Finns massor!
Sett en död människa: Nej, tur det.
Druckit alkohol: Ja.
Ätit sushi: Usch nej!
Varit på scen: Ja.
Snattat: Ja...

Varit full: Ja.
Retats: Varje dag!
Blivit nerslagen: Inte precis :P

Du??

Svär: Händer varje dag.
Sjunger bra: thaha nej.
Kommer överens med dina föräldrar: Ibland.
Gillar åska: Ohja, bland det bästa som finns.
Spelar något instrument: Har aldrig gjort.
Äger en iPod: Nej men vill ha!
Går till kyrkan: Är konfirmations ledare så händer.

Sover med gosedjur: Nej.
För dagbok: Blogg.
Dansar i regn: Har hänt men inget jag alltid gör ;)
Sjunger i duschen: Faktiskt inte. 

This or that:

Pepsi/Cola: Cola.
McDonalds/burger king: Mcdonalds
Choklad/vanilj: Vanilj.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar.
Kött/veg: Kött
Tv/film: Tv.
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat.
Kakor/paj: Paj.
MTV/VH1: MTV.
Blind/döv: Döv.

Kan du:

Gå ner i splitt: Haha nej.
Skriva med båda händerna: Kan kan väll alla med två händer.
Vissla: Nej faktiskt inte, skit störande!
Blåsa en bubbla: Yes!
Rulla din tunga i en cirkel: Det kan jag också.
Nudda näsan med tungan: Nej.
Dansa: Alla kan dansa, sen om man dansar dåligt eller inte det vet man inte! ;)

Vem var den senaste personen:

Du nuddade: Sara Nossborn
Du pratade i tfn med: Jennifer
Du kramade: Helena tror jag.

Du skällde på: Adde säkert.

Senast du:

Skrattade: Med Sara och Robyn när vi vänta på bussen.
Grät: Några veckor sen.
Filmen du såg: Sen kom polly..
Tuggade tuggumi: Igår
Drog ett skämt: Idag i skolan, Sara tyckte om den. haha.

Random:

Vilket land skulle du vilja besöka: thailand igen!
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Ohja , bland det bästa som finns.
Person du hatar mest: Melissa i Paradise hotel!
Tror du gud är en tjej: Vem bryr sig . :P
Var tror du vi hamnar när vi dör: Antagligen i en kista.
Hur många signaler innan du svarar: Beror på.
Är du ett hälsofreak: Tänker väll på vad jag stoppar i mig men inte överdrivet.
Vad är det värsta vädret: När snön blir till slask.
Lekte du med barbie som liten: All the time.
Hur många IG:n: Hade i 9an men inte nu i Gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0