HÄR SKA DET STÅ NÅGOT

hej!
Har inte skrivit på hela helgen. Men min helg har varit riktigt bra tycker jag.
I Fredags började kvällen hos Erika, vi käkade tacos och såg lite på idol. Runt 9 tiden så drog vi hem till Viktor och var där resten av kvällen.
På lördagen var vi tjejer hos Ankan. Kom lite folk dit och det var en helt okej kväll faktiskt :)

Igår var jag och mamma på Ikea och köpte lite saker till mitt rum. Vi köpte en garderob och ett överkast. Vi har byggt ihop garderoben nu på kvällen. Tänkte ta kort men var så dåligt ljus så ni får se det imorgon!
Ååh juste har fått hem mitt paket med min tröja! Det ska ni få se imorgon också!

Men nu ska jag slagish, har sovmorgon till 12.25 imorgon. GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0