Raggningsrepliker för killar till tjejer. Tyckte dom var lite roliga!

  • Ska vi leka dammsugare? Du suger och jag tömmer påsen!
  • Jag har en hel del kroppsvätska jag skulle vilja att ge till dig...
  • Jag har fått ett statligt stipendium för en tvåtimmars utforskning av din G-punkt!
  • Jag skulle gärna värma min stock i din kärlekstunnel ikväll!
  • Jag har en stor men privat kroppsdel du borde se...
  • Ska vi leka frimärke? Jag slickar dig, sätter på dig och skickar iväg dig!
  • Skulle du vilja bli biten av den stora snoken jag har i mina kalsonger?
  • Jag är inte lika stark som Arnold, inte lika snygg som Beckham och inte lika sexig som Ricky Martin - men jag slickar som Lassie!
  • Min utlösning är som diarré - jag kan bara inte hålla den tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0