WEEKEND

hejhej.
Har varit så upptagen i helgen så har inte haft tid med bloggen.
Men igår så var vi på Lambarö hos Viktor. Gillar fan lambarö, det är fett mysigt där.
Jag sov kvar där med Bobbo Micke Viktor och Matilda. Till frukost gjorde jag och matilda äggröra och bacon till alla (förutom micke som sov). Schyssta cheyer eller hur?!

Men nu ska jag ta en dusch. Har inte sovit hemma nåt i helgen så känner mig lite ofräsch nu!


Bilder från lägret:

Lisa och Rebecca som sover på bussen påväg till läger gården.



Söta Jennifer och Carro!


Belin stylar!

Matilda och Rebecca! snygga cheyer

Haha Emma, denise matilda och belin påväg från vårat hus till matsalen.

Dom igen! ;)

Albin Lisa och jennifer

Lillebror, Matilda , Jag och Denise på spexkvällen. (Dansar till im a barbie girl)

Här börjar vi glömma....

... här blev det kaos hahahah

Sen coola Albin och Ekman i väntan på bussen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0