love hurts





Att det gör så ont och leva utan en person som betyder så mycket för en är helt sjukt.
Kommer inte klara mig utan dig så länge.. Jag har inte varit hel sen du åkte. Känner mig inte som mig själv längre. Kommer på mig själv hela tiden med att sitta med en tom blick och bara stirra.
Jag drömmer mig bort hela tiden och tänker på saker vi gjort tillsammans. Alla minnen vi har haft dom senaste 10 månaderna. Alla är underbara.
Jag fäller en tår varje kväll, att inte kunna somna i din famn längre gör ont och jag känner mig ensam, och jag hatar det. Vill inte vara ensam. Den här känslan kommer jag få leva med i 9 månader och det gör ont att veta det.
.
Jag vet att jag aldrig kommer få så starka känslor för någon som jag har för dig.
Men är glad att det var just jag som fick vara din i 10 månader.. ♥

Kommentarer
Postat av: ankan

gummaaaann!!! :(:(:(<33333333333333

2010-09-17 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0