2 cool 4 school

Efter förra inlägget var jag duktig och gick ut och sprang i en halvtimme och sen satte jag mig på verandan och körde övningar i en halvtimme. Kände mig riktigt hörtig. Tog en dusch efter det och gjorde mig sen lite middag. Runt 8 tiden drog jag och träffa Erika, haha vi åkte moppe till Maltesholmsbadet och sen åkte vi till statiol och köpte popcorn och cola och satte oss framför BB. Var fan kul och köra moppe, var sjukt länge sedan och nu har ju brorsan fått min moppe. Känns lite EB och åka runt med moppen när man går i gymnasiet ;) 

Men imorgon är det skola. Vet inte när jag börjar men tänkte kolla upp det nu, måste iallafall kirra en recention på nätet innan jag går och lägger mig. Skulle nämligen ha läst ut en bok tills imorgon..... snaap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0