Black and yellow

Bjussar på denna! haha


Ligger här och undrar hur jag ska inleda mitt inlägg, blir alltid "hej", "hejsan", "sho" osv. Lika enformigt varje gång, jobbigt det här med blogg! h3h3. Jaja slutade skolan idag halv 4, fick sällsis av Ahmed på bussen som vanligt. Har hunnit kolla på oc och ätit lite. Nu har jag tänkt och styra upp mitt rum, känner att det börjar bli dags. Har även bestämt mig för att vara duktig och faktiskt plugga ikväll, och nu menar jag att jag ska det! Pluggar seriöst aldrig, säger att jag ska men blir inte av. Väljer antingen facebook, tv eller att dra ut. Men ikväll ska jag sätta min ner med näsan i boken, på måndag har vi resursdag och då måste jag göra mitt no prov. Har egentligen 2 prov och göra i no men min no lärare sa att det räckte med ett, vilket känns skit skönt! 

Men rummet vare va?
Shooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0