Bowling



Shoo!
Kom hem halv 6 idag eftersom vi bowlade idag. Gick ganska bra för mig, kom tvåa. Men Niklas slog 4 strikes på raken och det är jävligt svårt och slå!! Skadade mig också, Ahmed var dum så skulle slå honom men slog lite fel så vrikade typ min tumme haha, så jävla misslyckad. Menmen, den är lite svullen men det där kommer försvinna snabbt. 

Och nu har jag jätte tråkigt och jag har ingen och dra ut med, för min jävel till kompis Helena (och granne) är påväg till Thailand för tillfället och ska stanna där i 2 veckor. Sofia den jävlen är också med, tycker lite synd om mig själv som kommer vara utan dom... Men får kanske en present när dom kommer hem, dom har lovat mig en ny navelpiercing tihih.

Lite senare kommer också resultatet på mitt hår, har äntligen tagit tummen ur röven och tagit kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0