H a p p y f a c e s

Tumblr_lj71hgxllm1qd7aqmo1_500_large

H
ejsan! Är på skit bra humör idag, känner att det beror lite på vädret. Är så jävla härligt ute nu, snön är borta och solen lyser, Kan inte bli bättre. Intervjun gick bra imorse också och skolan gick bra den med. Blev klar md 2 arbeten vilket kändes jätte skönt. Ikväll är det plugg på listan, har ett prov i no som jag inte gjort som jag ska skriva om på måndag för att få G i Naturkunskap. 
Men nu har jag inget vettigt mer och säga.

Seya

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej haft en bra dag?:)

Just nu har jag en tävling på bloggen där DU har chans att vinna en valfri bikini/monokini från brandsinfashion.com! om du är intresserad kan du kika bloggen:)

kram!

2011-04-06 @ 18:28:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0