HELGEN

Hejsan, min helg har varit riktigt grym! Därför har det blivit noll bloggning. Men ska kortfatta min helg.

fredag började kvällen hos Louise, vi hade riktigt roligt och runt 10 tiden drog hon och hennes 18åriga kompisar till krogen så jag och jennifer åkte hem till Matilda. Jag åkte hem kl 2 och sov.
I Lördags praktiserade jag från halv 10 till halv 3, vilken var en riktigt pina, hade inte sovit mkt och jag mådde piss. Men kvällen slutade iallafall bra, hade en riktigt lyckad fest här hemma. Var lite spontant sådär hade inte tänkt ha något från början egentligen. Men dom sista gick från mig vid 8 och då blev det slagg. Söndagen bestod av endast slapp och lite mys hemma hos Jennifer med BB och film. 

Idag har jag praktiserat igen och planerna för kvällen är att träffa tjejerna. Men nu ska jag se Jersey shore, ska försöka blogga lite mer idag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0