Hets hets hets


Tumblr_ljjk9taeh41qg7h98o1_500_large
Tumblr_ljcwu7whpv1qg5071o1_500_large
Tumblr_lih0aydtrp1qc0ckqo1_500_large

H
ejsan! Den här bloggen blir bara tråkigare och tråkigare känner jag. Har tappat lusten helt och hållet. 

Men idag då, jag har praktiserat, åkt dödsbussen, ätit och kollat på oc. Busschauförren som körde bussen påväg hem från praktiken var den stressigaste människa jag någonsin sätt. Jag var helt seriöst rädd när jag satt där, och grejen var att han var inte försenad eller liknande, snarare för tidig. Han gasade i 100 i kurvor, raksträckor och sen tvärnita han framför bilar och rödljus. Tillomed när folk gick på var han hetsig. Dom hann knappt komma in i bussen innan han stängde dörrarna och börja åka! Men nog snackat om han, nu är det Csi på tv och reklamen är schluuut!'

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0