Klippt

Tumblr_likfalesgv1qaoueko1_1280_large
Weheartit

Hejsan! Skrev inte så mycket igår, men jag började kvällen hos Jossan med tjejerna och den slutade hemma hos Viktor. Sofia sov hos mig och vi var hemma vid 4 då vi åt lite nattkäk, standard.
Men idag har jag faktiskt klippt mig. Hade tid hos frisören kl 12. Är väll nöjd, mitt långa hår är borta men det är ju inte jätte kort. Klippte lite kortare i lugen också, innan var ju min lugg oändlig!
Men snart ska jag möta Sofia och Helena och sen ska vi hem till mig, dom ska nämligen färga mitt hår. Visar före och efter bilder sen :)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Önska också att jag hade långt hår -.- ;)

2011-04-09 @ 22:23:05
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0