L Ö R D A G

Tumblr_lj18vxvu5k1qaoroko1_500_large

H
ejsan!
Kvällen igår var helt jävla oplanerad. Men efter att ha tröttnat på att vänta på Helena och Sofia så gick jag ut och träffa Jennifer och vi drog vidare till Ankan där några tjejer var. Vid tolv var alla trötta och ville hem, men inte jag. Så möte upp Helena och Sofia vid bussen och vi åkte hem till Emma där lite people var. Halv 4 så tröttna vi där och drog till Erik, Rasmus kompis. 9 över 5 gick min buss hem därifrån och då somna jag direkt.

Idag har jag bara varit hemma, skulle mött Denise och ta ut mina pengar som jag betalade för vårat rum i Rhodos (Vi avbokade det rummet så ska få tillbaka pengarna) Men hon har inte svarat på sms eller något sen 4 så får ta det imorgon istället. 
Men nu har jag precis kommit ut ur duschen så ska föna håret och börja fixa mig för kvällen!

PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Yohanna

otroligt snyggg blogg, tycker du kan glida in på min blogg & skriva några frågor till min frågestund. http://yoyossecret.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment



ps. förlåt om du hatar sånt här :/

2011-04-03 @ 13:15:28
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0