Söndag

Hej, har inte skrivit så mycket sen torsdags.

Men i torsdags så var i iallafall i Rissne, hade riktigt kul faktiskt. Kände typ bara 3 st där, men alla var riktigt sociala och sköna. Sov kvar hos Christian och kom hem vid 2-3.

I Fredags så började kvällen hos Jossan med tjejerna. Vi satt ute på henne framsida med filtar och ljus och vid 10 drog vi vidare till Tobbe. Kvällen slutade hos grannen dit jag och Belin drog. 

Igår så kom mina kusiner, farmor och farfar och min kusins nya kille hit. Vi åt lite påskmiddag och satt ute och snacka. Min farfar drack lite för mycket och decka vid 9. Då drog dom hem och min pappa drog ut på krogen med min kusin och hennes nya kille. Jag log hemma hela kvällen och kolla på tv istället haha. 

Men idag då, vaknade i tid och det är skit bra väder, vill ut och göra något. Här kan man ju inte sitta!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0