Söndagen

Hejsan! Igår så drog jag Jennifer och Sofia till en gammal klasskompis till mig i Hässelby, vid 12 rullade vi vidare med några till Kajsa. Där dansade vi tjejer runt som galningar, hade riktigt kul. Vid 3 så blev det lite bråk så alla blev utkastade. Dock skulle ingen åt mitt håll så fick vänta på bussen själv i en halvtimme -.- Träffade två filurer vid 5 och kom hem vid 6. Vilket ledde till att jag sov till 4 idag, alltså har jag knappt hunnit göra något idag. Men har iallafall gjort sofia sällskap på pizzerian och nu kom jag hem lagom till big Brother..

Imorgon är det resursdag på skolan, ska dit halv 9 och plugga matte och no och halv 2 kommer jag göra proven! 
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0