1. Om mig


Då ska jag berätta om mig själv då.
Jag heter Emelie Therese Moberg och är 17 år.
Jag går andra året i Hts gymnasiet i jakobsberg och går i Handel och Administration vilket jag trivs med väldigt bra med faktiskt. 
Jag bor hemma i Backlura med mamma, pappa och lillebror. Har spelat fotboll i flera år, spelade i ett utvecklingslag (BP-1) och blev uttagen till statslaget. tröttnade sen på att spela så seriöst ville mer spela för att det var kul och slutade och började i Bp-2 med min barndomsvän Helena men slutade även där efter ett år. Så nu håller jag mig i gång med gym när jag har tid, ska däremot ta tag i det där lite mer nu .

Mina postivia sidor är väll att jag är en glad person och kan bjuda på mig själv. Tycker själv att jag är en bra lyssnare när mina vänner har det svårt. Kanske inte alltid har bra svar på allt men finns alltid och lyssnar. Andra ser mig som liten och gullig pga av min längd. Mina negativa sidor är väll att jag oftast vill ha rätt och ger mig inte, har även ett hemskt morgonhumör som oftast går ut över mamma. Jag har även lätt för att grubbla mycket över saker och ting och då gillar jag att skriva av mig. Har haft lite ups and downs i mitt liv och har varit med om väldiga svek. Dom har jag dock glömt nu och jag tycker att dom bara har gjort mig starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0