KLAR

Det här skulle inte sitta fel nu, dock spenderade jag allt detta i rhodos + lite till..

S
ho!

Har precis gjort klart mina rester och skickat iväg dom till min lärares mejl, skönt!
Sket i dom allt för länge i 1an, inte så konstigt egentligen eftersom jag var så sjuukt skoltrött på slutet. Men det var väll alla då. Ska satsa på att inte ha en en rest till nästa resursdag så man kan vara ledig då. Skulle kännas riktigt nice. Ni som inte vet vad resursdagen är så är det en dag vi har 1-2 gånger per termin där man kommer till skolan och tar igen alla sina rester och vid 2 så gör man dom omprov som man har. Om man inte har något den dagen får man vara hemma eftersom att alla lektioner är inställda! 

Nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen blire sängen, imorgon börjar jag 09.25 istället för 08.20. Bara för att jag lämna in mina rester, lönar sig och plugga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0