skol start



H
ejsan!
Var exakt en månad sen jag skrev här nu. Har helt enkelt inte orkat nu på lovet. 
Har egentligen inte gjort något speciellt, har mest varit med tjejerna och vi har festat, badat och haft mys kvällar. 

Idag däremot så började jag skolan, andra året i gymnasiet. Två år till och sen slipper jag detta. Känns lite konstigt man har ju ändå gått i skolan hela sitt liv. Men det kändes bra, det var mindre kul att jag ska hitta en praktik plats till november. Och den praktikplatsen måste vara klar nu på måndag. Så måste helt enkelt gå på praktik hunt den här helgen. Men det betyder att jag är ledig imorgon och övermorgon så det blir ju lite skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0