cash


Bjussar på en bild från helgen, vi går över vattnet till lambarö. Lite läskigt faktiskt!


Sho!
Hann inte skriva innan jag åkte, blev så himla stressigt. Men idag tjänade jag ca 450 kr, vi åkte runt i skälby så man kände sig lite mer hemma den här gången, haha. När jag kom hem blev det käk på direkten, var så gryymt jävla hungrig, tror jag aldrig har haft så ont i magen pga hunger! Men imorgon är det skola för mig igen, har ju varit ledig i 5 dagar totalt nu (var ju hemma i fredags). Jag lever ju verkligen i lyx nu, 4 dagars ledigt och 3 dagar i skolan.. grrrrryymt

Men nu är det slagg på g, börjar kvart i 10 imorgon och jag är galet trött!

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0