home sweet home



(Några bilder från idag, här käkar vi våran middag haha)

Hejsan, kom hem för 2 timmar sen. Gick helt okej idag och sälja, sålde 48 buketter så blev 860 kr. Ska göra det här nu flera gånger så har jag pengar till Rhodos sen, as nice ju! Jag och Helena hamna i värsta rikemans området idag. Var helt sjukt hur husen såg ut!! :O Dom var hur stora som helst, med stora uppfarter och grindar. Helt sick, tänk om man kunde bo sådär asså. I det där området sålde jag 11 stycken på ungefär en timme och 11 st brukar jag kunna sälja på 3 timmar i vanliga fall :P
Men imorgon är det måndag och jag är ju fortfarande ledig, så tänkte sätta mig och kolla på one tree hill nu på kanal5 play. Sen blir det slagg, ska ge mig själv en fett sovmorgon imorgon! Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0