I dont need you.... or maybe i do

Blev inget plugg, satte mig ner men förstod ingenting och jag har inget tålamod så jag gav upp. Får be min mattelärare gå igenom allt med mig imorgon. Bara provet inte är imorgon, men jag har för mig att det är på fredag. 


Jag går runt och har ont i magen hela tiden och tankar flyger runt i mitt huvud. Jag blir inte av med känslan, hur mycket jag än försöker. Jag ser mig inte som en stark person, jag faller ganska snabbt. Jag vill bara bort från den här hålan. Bort från alla bekymmer och drama. Jag önskar att man var som nyfödd när man vakna, att man sovit bort allt och sen vaknar "ren" igen. Man glömmer bort gårdagens problem och lever för dagen. Det hade varit något!....

Godnatt..♥

Tumblr_l7phb5gqhz1qdtzv3o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0