onsdag

Hej.. Idag har jag verkligen mått sämst. Har nästan sätt pårökt ut idag, har varit röd och svullen i ögonen och det har bara runnit tårar. Nyser gör jag också 24/7, nös nys 5 på raken. Kan man lyckas med det? Kul att det snart är helg och jag ligger in gosad i min mysiga morgonrock och mår piss.. Men ut ska jag, om jag nu får 40 graders feber så ska det inte stoppa mig! Men idag efter skolan kom Bebban till våran skola och jag hon och Jennifer drog till Jakobsbergcentrum för att handla min vårjacka. Efter det langa vi käk på burger king och sen vidare till hux. Stannade bara där i någon timme, mådde så jävla piss. Var hemma kvart över 8 och sen dess har jag bara legat framför tvn och tyckt synd om mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0