Vällingby

Hejsan, vakna av att Jennifer smsade och tyckte att jag skulle vakna så gick upp och tog en dusch och börja fixa mig. Nu sitter jag och käkar frulle och sen ska jag möta min älskade och saknade Jennifer. Vi ska upp till Vällingby och shoppa lite och sen får vi se. Hade tänkt och sälja tulpaner, men har börjat bli sjuk. Mina öron är lite speciella haha, får lätt öroninflammtion. Men när jag börjar bli sjuk får jag ont i mina öron och det kliar i min gom och det kände jag häromdagen och igår blev jag snorrig och fick ont i huvudet. Men förvånar mig inte om jag har blivit sjuk, har ju gått ute i kylan nu 3 gånger och sålt tulpaner så ah.

Men nu ska jag äta upp mina flingor och sen ska jag dra! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0