års grej

Bättre än förra året? 2010 har nog varit liiite bättre
Har du träffat några nya vänner? Jadå
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Frankrike, konfalägret och alla mysiga kvällar med tjejerna
Har du flyttat under år 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? absolut
Har du druckit alkohol? ja
Har du rökt? ja
Har du kysst en främling? ja

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Underbar i början men sämre i slutet.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja till J.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft sex någon gång under året? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nej

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? åh herregud, nej!
Har någon i din släkt avlidit? nej tur det.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Inte med knytnäven
Har du varit i slagsmål? jaa lite smått.


PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Ja det är klart, finns allt ifrån att inte pluggat ordentligt till ett prov till att inte köpt tröjan man ville ha!
Har du skämt ut dig? Det är standard
Har du varit ute en hel natt? Ja
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja, mys
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? HTS gymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej
Hatar du någon i din skola? Haha nejnej
Har du gjort något framsteg? Håller väll mig på samma nivå
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja!
Har du förlorat en vän? Ja det har jag tyvärr, men man växer ifrån varandra.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Inte riktigt, lite kanske
Har du haft en relation med en vän? Jakob var ju min vän innan så ja :P
Har du många killkompisar? Ja man har ju några st, kanske inte många som man är jätte tajta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0