Birthday

Ogaaaccg9zs6bse8iojzlj9w7xgvxv5i_7h31mldu5aponrbzsgrxuzs3cl00apbpnq-de7puihrqootswqovannjlqam1t1umshyrn6snzlyxk8rdnkuxduhx4a_large
4681718712_6477c05288_z_large

Godmorgon, blev nyss väckt med sång och paket.
Fick strumpor, ett linne ( som jag redan har men mamma har ju inte koll på mina kläder :P ), presentkort på cubus på 300 kr och sen har jag fått presentkort på expert. Där ska jag få välja antingen en tv, mobil eller ipod. Och grejen är att jag verkligen behöver en ny mobil för tappa min i en vattenkana (har skrivit det förr) och har nu en skitmobil. Men jag vill verkligen ha en tv i mitt rum. Så jag förhandlade lite med mamma höhö. Jag ska köpa en tv nu på lördag för presentkortet sen nästa löning får jag en ny mobil ;) Ipoden skiter jag i, kan lyssna på mobilen!

Men ha en fortsatt trevlig dag!!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0