girls

Tumblr_lf1v2xm4km1qcx28zo1_500_large_large

Hemma från skolan nu. Är så hemskt och gå upp så tidigt, förr var det jag som fick låsa dörren när jag gick hemifrån. Men nu får jag låsa upp dörren när jag ska gå....
Men ikväll är planerna på att fira Fanny med en tjejmiddag hemma hos henne. Blir mycket tjejmiddagar för vårat gäng för vi är så sjukt mycket tjejer. Men det är bara kul, tjejmiddagarna blir alltid lyckade. Så måste börja tagga till lite, tänkte faktiskt slänga mig in i duschen redan nu så jag har det gjort!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Önskar dig fina du en fin Fredagskväll!



Om det intresserar så missa inte alla roliga tävlingar som är igång eller läs om min sjukdomshistoria eller varför inte kika in alla härliga bilder. Annars ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-21 @ 18:58:33
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0