hipp hipp hurra

hejsan.
Igår hade jag jätte mysigt hemma hos mig med tjejerna. Fick jätte fina grejer av dom också. 
Dock så strula det väldigt mycket när vi skulle dra vidare, jag och typ 3 till ville till duvbo och resten till spånga så åkte dit och när vi kommer dit ville alla dra igen. Men kvällen blev okej ändå, dom sjöng för mig både hemma hos mig och i spånga ;) Blev efterfest hos Maxi i hans stuga till 4 och då tog jag och jennifer bussen hem.

Men tack tjejer för att ni var med och fira mig! ♥

Massa trosor och nagellack.

Korsett liknande bh.



Bh:ar.


2 par armband och rosettörhängen.



Tröja.

nesecär / väska


Fick lite mer saker, men dom kan jag inte visa här! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0