say hello to my beautiful world


Hemma nu, drog till Kista efter skolan med Jennifer. 
Är fett ledsen för hittade ingenting på cubus.. buhu.. Dom brukar iallafall ha lite snygga grejer -.- Men vi hitta iallafall en present till Fanny. Fast fick nyss reda på att hennes tjejmiddag inte blir av imorgon utan nästa helg istället. Så nu är planerna för helgen lite ändrade. Men det gör mig inget! 

Juste var på min praktik plats idag också och kolla när jag skulle komma 24 januari. Min handledare verkar riktigt jävla skön!! Ser i framemot det här, dock ser jag inte i framemot att åka till stan i några veckor. dom ska nämligen byta lokal i kista så under en kort period kommer jag vara i stan -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0