shooo

Tumblr_lfldztdfut1qzmy30o1_500_large


Har spelat cod hela kvällen, passar på när Adde inte är hemma! ;) 
Har inget roligt och berätta, fick bara lust och blogga. Juste köpte ett par leggins idag på min rast, köpte lite roligare med kejdor vid höften. Kände föratt köpa något roligare och inte bara ett par vanliga svarta. Köpte dom på cubus för 200 kr, använde mitt presentkort jag fick när jag fyllde år! ;) 

Okej nu ska jag bjuda på något, typ som ett litet ticks jag har. När jag koncentrerar mig, alltså pillar med saker eller ritar väldigt seriöst så biter jag på tungan. Har gjort den enda sen jag var liten och är inget jag tänker på. Kan komma på mig själv ibland haha! Märkte att jag gjorde det idag när jag larmade kläder, är ju så pilligt och få in larmen i varandra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0