trött på skiten

Jag har verkligen tänkt nu , är trött på och dra på fester bara för att. Det är aldrig kul längre, jag vill dra längre bort men tjejerna vill ju hålla sig här. Jag vill verkligen bort från hässelby, det händer samma grej hela tiden. Jag orkar verkligen inte med hässelby längre. Jag vill HELT SERIÖST FLYTTA. Det skulle inte göra mig någonting, för jag känner verkligen att allting går ut på samma sak. Vet inte vad jag ska skriva känner bara att jag verkligen är trött på det här, allting har blivit till en vana.


Kan jag få komma härifrån, hässelby är skit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis det jag har sagt hela tiden ! <3

2011-01-17 @ 16:11:03
URL: http://helenakindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0