Clean

Tog ett riktigt långt bad. Känner mig som en ny människa, skrubbade mig riktigt noga så nu är jag alldeles babylen!!

Gick ut med Helena en stund ikväll också. Satt och snackade lite skit bara men sen började det regna så då gick vi hem. 
Imorgon har jag inga planer alls. Blir väll till och chilla och antagligen träffa Helena och Jennifer. Brukar oftast bli så. Nästa vecka kommer mina föräldrar dra iväg och campa och min bror till Kreta med sin flickvän så kommer huset för mig själv i 5 dagar. Ska bli riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Intresserad av att få ett helt inlägg som handlar om dig i min blogg?

Kika in i min blogg då för att se hur du ska göra!

2011-07-15 @ 09:30:36
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0