hey

Tumblr_loh4wcdk291qm9trbo1_500_large

H
ejsan!
Igår var jag ju hos min Farmor och Farfar. Min faster Nettan var där med sin man och min lillkusin Moa. Vi spelade lite boule och sen lagade vi middag. Drog därifrån vid halv 8, men mamma och pappa stannade kvar. Skulle egentligen till Rissne men det sket sig, så jag och jennifer chillade bara galet hemma hos mig.

Idag ligger hela familjen döda, iallafall mamma och pappa. Blev lite för mycket hos farmor och farfar tror jag haha. Men om någon timme ska jag iväg till coop för att fylla upp mitt kylskåp medans alla är borta. Min bror åker ju till Kreta ikväll och mina föräldrar åker tidigt imorgon och kommer hem på Fredag.

Men nu ska jag nog ta en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0