tisdag



Godmorgon!! :)

Kom hem från arboga i Lördags. Hade jätte mysigt, även om vi blev lite uttråkade ibland. 
Idag fyller Sofia år, hon är i Öregrund och jobbar. Egentligen skulle jag och Helena åka till Öregrund idag men jag har fått öronkattar ( fick det i Rhodos) Så ska till öronläkaren idag. så jag och helena ska åka ner dit imorgon. Ska bli skönt och komma från Hässelby för här händer ingenting. Jag och Helena har chillat hela dagarna. Och nu är alla tjejer på Peace and Love också. så det är bara jag och helena hemma typ :)

Men nu ska jag lägga mig ute och sola lite.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Hej skulle vara guld värt om du ville rösta på min klänning :D (man kan rösta en gång per dag)

Om du går in på min blogg och skriver att du har röstat 5 länkar jag dig i ett inlägg ikväll!

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=R44HjzSYVkUe0tCr3vXMb8t3x4UqRNpgEgnlW60peSJbBJI25fBT&third=yes#Gallery

2011-07-05 @ 14:13:58
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0