church

Hejsan, dagen idag har varit jätte skön. Hade bara 2 lektioner eftersom min mentor var på kurs. Så både handels lektionen och mentorstiden var inställda. Kom hem runt 3 och sen dess har jag gjort lite mat och kollat på tv. Nu ska jag snart iväg till kyrkan, på söndag är det konfirmandträff så vi ledare ska planera lite. 

Sen har jag fått en förfrågan om jag vill börja spela fotboll igen i HSK.. Asså jag älskar verkligen och spela fotboll men känns ändå som att det där är över nu. Är ju ändå 17 år och att börja då igen känns wierd. Isåfall ska man ju ha spelat i flera år. Jag slutade ju i fotbollen för 1 år sedan... Sen är det i HSK jag skulle spela i , och det känns inte riktigt som jag. Brommapojkarna i mitt hjärta ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej. Jätte trevlig blogg, kul att läsa.

Mvh Sofie



Om du vill får du jätte gärna kika in på min :)

2011-03-21 @ 09:57:21
URL: http://perssonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0