John blund



H
ejsan, kändes riktigt bra och träna idag. På muskelpassen tränar man så bra också, man tränar verkligen alla muskler i kroppen. Skit grymt! Hittade 2 par jeans också som jag ska köpa, har inte ett enda jeans par nu (alla har gått sönder) så ska bli jävligt skönt och få ett par nu. Men efter träningen har jag hunnit träffa Helena, gå ut med min hund, duscha och titta på Big Brother. Måste ju bara säga att Annie är så jävla pinsam, jag dör på henne! 

Men nu ska jag sova, börjar 10 imorgon istället för halv 9. Rektorn har nämligen tagit bort våran naturkunskap på morgonen för att vi i klassen aldrig gick dit. Var högst 3 st i klassen på den där lektionen. Men jag tackar bara henne för det, sovmorgon is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0