M å n d a g




H
ejsan! Skrev inget igår, men i lördags var jag hos Matilda med alla. Var hemma vid 5 och då gick jag och la mig direkt. Igår så sov jag till halv 4 då väckte pappa mig och vi drog till min lillebrorsas fotbolls match. Börjar stark fundera på att börja spela igen. Ville bara hoppa in och spela haha. När vi kom hem tog jag en powernap och sen blev det Big brother.

Idag har jag haft praktik som vanligt, har mått skit kasst. Har varit alldeles kallsvettig, har haft ont i huvudet och varit allmänt seg. Har den så kallade lingonveckan också och det gör ju inte saken bättre. Tror det blir och stanna hemma imorgon. Vill inte få på mig någon förkylning eller liknande....

Kommentarer
Postat av: tina

grym blogg!

allt bra med dig ? :D

2011-03-28 @ 19:43:21
URL: http://ttiinah.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Fin blogg!!Allt bra? :)

2011-03-28 @ 19:50:47
URL: http://utankorsband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0