ointressant

Tumblr_lhl4s9jg581qcabrro1_500_large

Har försökt få ner mina tankar nu i snart 10 minuter. Jag har så svårt och skriva ner hur jag känner, jag vet typ inte själv hur jag känner. Jag känner mig vilsen i mig själv, som att någon annan har tagit över min kropp och att den här personen gör mig till någon annan. Men ändå så trivs jag i hur jag är just nu, jag har lixom inget och klaga över. Men ändå ligger jag i min rum och undrar vad jag håller på med. Jag är osäker på mig själv, vem är jag? Sen jag börja gymnasiet har mitt liv vänds upp och ner, inget är som förr. Jag har förlorat personer både vänner och kärlek men jag har även fått massa nya vänner som jag trivs med väldigt bra. Jag lever helt annorlunda, förut delade jag allt med en person och var lycklig. Nu lever jag för helgerna och spårar och på vardagarna skiter jag totalt i plugget och ligger och bara glor.



Kommentarer
Postat av: Sannie

vi alla känner osäkerhet hos oss själva.

ju mer man tänker desto mer förvirrad blir man. Oroa dig inte för mycket, det löser sig :)

2011-03-09 @ 10:22:56
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: härligt :) det är bra med mig med.

Gjort idag ? ^^

2011-03-09 @ 17:09:34
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0