Söndag



Hejsan
Har inte suttit vid datan idag så därför har det inte blivit några inlägg idag.
Men igår så började vi hos Jossan och firade henne, runt 11 så drog hon ut på krogen och vi tjejer drog vidare till en kille i källvesta. Fick skjuts hem sen av Jocke med Anton och co så var hemma redan vid 2. Men det var skönt och vara hemma i tid någon gång ;) Idag har jag inte gjort så mycket, var iväg och kolla på min lillebrors innebandy match vid 7 och sen har jag kollat på Big Brother och lagat en matlåda till mig som jag ska ha med mig imorgon på praktiken.

Men nu ska jag faktiskt avrunda och gå och lägga mig. Börjar imorgon halv 10 och jag måste hinna duscha imorgon bitti så blir ingen sovmorgon.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0