Helgen



Hejsan, bilderna är från i Fredags när vi var på Vaxholm. Hade jätte mysigt faktiskt, var en himla lång hemresa sen men det gick! På kvällen sen hade jag sofia helena och jennifer en ur mysig middag hemma hos Helena. Vi fick lite mera sällskap runt kvällen och vi hade grymt kul. Har lite små ångestattacker från den kvällen men vafan. Jag är skön! 

Men igår så var jag lite hos helena och lite hos mig, runt kvällskvisten drog jag hem till Erika, dit även några bruds kom sen. Jag Helena Sofia och Jennifer drog hem när dom andra skulle vidare. Fick sällskap av Sofia under natten, haha nä men hon sov över. 

Men nu ska jag försöka få tag på Helena, hon ville gå på en promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0