hello

Godmorgon! 

Idag ska jag sälja tulpaner från 1 till 9. Kommer bli skit jobbigt haha men måste få pengar till rhodos. 

Men i helgen då, i fredags käkade jag sofia helena och jennifer på frandis. Efter det drog vi till äppelviken, men där stannade vi bara i en halvtimme för vi drog vidare till Rissne. Där hade vi ganska kul och jag och jennifer kom hem halv 7. Igår så var jag ganska sliten så log hemma till 6. Sen drog jag över till Helena, där hon och sofia satt ute och käkade. Satt med dom ute till 10 och då gick jag hem.

Min helg har helt enkelt varit ganska lyckat. Men nu ska jag äta en riktigt stor frukost så jag slipper gå runt och vara hungirg idag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0