Måndag



H
ejsan hejsan! 
Idag var vi alla i klassen tvugna och vara i skolan 8.30 och plugga till Nationella i matte som vi har på onsdag. Efter den lektionen fick vi alla dra till våra praktikplatser. Efter min praktik kom min lillebror med hans flickvän Johanna. Balen börjar närma sig för honom och på min praktik har dom ett paket pris där man får kavaj, kavajbyxor och skjorta för bara 1500. Han köpte det och även ett par shorts där.

När jag kom hem blev det och kolla på Jersey shore och Oc och sen drog jag ut och träffade Helena och Rasmus. Vilket jag alltid gör på kvällarna nu förtiden. 

Men imorgon är det samma visa, ska till skolan 8.30 och plugga nationella och sen blire praktik. Ska även gymma med Jemp imorgon. Ska bli riktigt skönt! Men nu ska jag sova. Ska upp 6 imorgon!
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0