Morsdag

Nu kom jag precis hem från Farmor och Farfar. Blev bara jag och pappa som åkte dit för mamma fick jobba över till 6 och min lillebror hade en fotbollsmatch.

Farfar (Wide) var så söt idag, både jag och andreas har ju alltid kallat honom farfar. Men egentligen är han inte våran riktiga farfar. Han gifte sig med min farmor när pappa var liten. Min riktiga farfar (Urban) dog för 2-3 år sedan. Men min riktiga farfar var aldrig med under jul eller kom på våra födelsedagar men det har Wide och så länge jag kan minnas så har jag och andreas kallat honom farfar. För för oss är han våran farfar. Så idag var han helt rörd och började gråta. Så guuuullig :) ♥




Farfar Wide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0