till the sun goes down


S
ho!
Här är man skit keff på att uppdatera ser jag! 
Helgen har varit helt okej,  fredagen började hos Jossan med lite bruds och slutade i Källvesta på fest. Bussen slutade gå vid 2, men Emil var en ängel och hämtade mig, helena och Johan där.
Lördagen spenderades hos Helena. Jag Jennifer Sofia och Helena åt där och lite senare kom lite fler. Kom hem därifrån kl 5, vilket gjorde att jag var riktigt sliten på söndagen.

idag har jag haft praktik, hade möte med min handledare och min mentor och pratade betyg. Har mellan vg/mvg på praktiken och det känns super!

Skolan börjar dra sig mot sitt slut nu iallafall. Så jävla härligt, måste bara ta tag i det sista nu och sen är jag fri. 3 veckor kvar till Rhodos också!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0