to long




H
ejsan, var länge sedan nu. Men jag sitter inte  vid datan lika mycket längre. 
Men har ändå inte gjort något speciellt. 

Men valborg var mysig från en början, vi tjejer grillade och körde lite drick lekar. Senare på kvällen drog vi vidare, hände en grej som fick mitt humör att gå från skit taggad till rädd och upprörd. Men vi fortsatte ändå. Kvällen slutade hos mig med Jennifer, Sara och Erika. Så hade minst sagt fullt rum.

Men idag har jag äntligen köpt mitt gymkort, så har precis varit och tränat med Jennifer. Vi körde ett core pass och en spinn pass. Var riktigt skönt, det var för länge sen och det är så skönt och träna! 

Men nu har jag precis ätit och nu ska jag ta en vällbehövlig dusch.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0